Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

7/29/2007

Tao di Scirbimentu (6. E Estilo Clásico y Elegante)

Mi ta cumpra biña cu un canica di jade.
Den mi cas di cunucu mi gusta áwaceru.
Estudiósonan excelente ta sinta na mi mesa.
Bambú ta para altu banda drechi y robés.

Nubia blancu y solo jis después di áwaceru.
Para scondí ta core tras di otro.
Mi ta drumi den sombra bèrdè cu mi laud.
Alla banda, un cascada bulando.

Flornan cayendo tá sin palabra.
Manera un crisantemo nada mi n’ ta deseá.
Scirbi riba díanan di aña tur a flor
y lo lesa bo poémanan cu legría.

Zikong Tu


© 2007 Papiamentu Bibu


Pa e palábranan jade y laud, nos ta referí na e serie Arte de Scirbimentu.

No hay comentarios: