Na 1811, 3 di yüli pa tá exacto, Simón Bolívar ta tene un discurso dilanti di
Sociedad Patriótica, un grupo di preshón pro-independencia. Sociedad Patriótica
tábata cuna di diferente revolushonario qu después bou di comandancia di Simón
Bolívar a conducí América Latino na su independencia.
Bolívar tábata un gran estadista y vishonario. Bolívar su pensamentu, su doctrina tábata di impacto directo pa e momento histórico qu La Patria Grande tábata biba cu PROYECSHÓN pa futuro. Esey tá loque ta haci doctrina y pensamentu bolivariano vigente pa ayera, pa awe y pa mañán.
E discurso tin absoluto balidés awendía, particularmente pa nós qu aínda tá KKKolonialmente ocupá pa maKKKamba.
Libertador Simón Bolívar ta referí na intenshón di esnán qu, cu mil y un pretexto y traba, quièr a aplasá independencia. En realidad nán NO tábata quièr independencia ningún momento so.
Bolívar na palabra:
"No es que hay dos congresos. ¿Cómo fomentarán el cisma los que más conocen la necesidad de la unión? Lo que queremos es que esa unión sea efectiva y para animarnos a la gloriosa empresa de nuestra libertad; unirnos para reposar, y para dormir en los brazos de la apatía, ayer fue una mengua, hoy es una traición. Se discute en el Congreso Nacional lo que debiera estar decidido.
¿Y qué dicen? Que debemos comenzar por una confederación, como si todos no estuviéramos confederados contra la tiranía extranjera. Que debemos atender a los resultados de la política de España. ¿Qué nos importa que España venda a Bonaparte sus esclavos o que los conserve, si estamos resueltos a ser libres? Esas dudas son tristes efectos de las antiguas cadenas. ¡Que los grandes proyectos deben prepararse en calma! 300 años de calma, ¿no bastan? La junta Patriótica respeta como debe, al Congreso de la Nación, pero el Congreso debe oír a la Junta Patriótica, centro de luces de todos los intereses revolucionarios.
Pongamos sin temor la piedra fundamental de la libertad sudamericana, vacilar es perdernos.
Propongo que una comisión del seno de este cuerpo lleve al Soberano Congreso estos sentimientos".
2012. Awe Venezuela ta celebrá e grandioso y digno echo qu 201 aña pasá a firma e Declarashón di Independencia.
2012. Aínda nós no tá independiente.
Bolívar tábata un vishonario pasobra caminda e ta bisa "debemos comenzar por una confederación", nós por lesa variántenan KKKolonial manera “mancomunidad”, “país autónomo den reino”, “socio den reino” y tur otro clase di camisa di óncebar KKKolonial como PRETEXTO pa NO BIRA INDEPENDIENTE.
E bachi so ta cambia. E naturalesa KKKolonial raSSista maKKKamba ta queda mescos. NATURALESA di e KKKolonisadó NO ta cambia. Su meta eterno tá DOMINÁ, OCUPÁ, EXPLOTÁ. E MaKKKamba KKKolonial RaSSista di cuátershen aña pasá y di e último cuátershen áñanan, TA E MESÚN BESTIA.
Pa parafraseá Che Guevara: Tá naturalesa di KKKolonialismo maKKKamba, bestialisá hende. Bestia tábata e KKKolonisadó maKKKamba antes y bestia tá e maKKKamba qu awendía tá ocupando y explotando nos cas.
Bolívar tábata un gran estadista y vishonario. Bolívar su pensamentu, su doctrina tábata di impacto directo pa e momento histórico qu La Patria Grande tábata biba cu PROYECSHÓN pa futuro. Esey tá loque ta haci doctrina y pensamentu bolivariano vigente pa ayera, pa awe y pa mañán.
E discurso tin absoluto balidés awendía, particularmente pa nós qu aínda tá KKKolonialmente ocupá pa maKKKamba.
Libertador Simón Bolívar ta referí na intenshón di esnán qu, cu mil y un pretexto y traba, quièr a aplasá independencia. En realidad nán NO tábata quièr independencia ningún momento so.
Bolívar na palabra:
"No es que hay dos congresos. ¿Cómo fomentarán el cisma los que más conocen la necesidad de la unión? Lo que queremos es que esa unión sea efectiva y para animarnos a la gloriosa empresa de nuestra libertad; unirnos para reposar, y para dormir en los brazos de la apatía, ayer fue una mengua, hoy es una traición. Se discute en el Congreso Nacional lo que debiera estar decidido.
¿Y qué dicen? Que debemos comenzar por una confederación, como si todos no estuviéramos confederados contra la tiranía extranjera. Que debemos atender a los resultados de la política de España. ¿Qué nos importa que España venda a Bonaparte sus esclavos o que los conserve, si estamos resueltos a ser libres? Esas dudas son tristes efectos de las antiguas cadenas. ¡Que los grandes proyectos deben prepararse en calma! 300 años de calma, ¿no bastan? La junta Patriótica respeta como debe, al Congreso de la Nación, pero el Congreso debe oír a la Junta Patriótica, centro de luces de todos los intereses revolucionarios.
Pongamos sin temor la piedra fundamental de la libertad sudamericana, vacilar es perdernos.
Propongo que una comisión del seno de este cuerpo lleve al Soberano Congreso estos sentimientos".
2012. Awe Venezuela ta celebrá e grandioso y digno echo qu 201 aña pasá a firma e Declarashón di Independencia.
2012. Aínda nós no tá independiente.
Bolívar tábata un vishonario pasobra caminda e ta bisa "debemos comenzar por una confederación", nós por lesa variántenan KKKolonial manera “mancomunidad”, “país autónomo den reino”, “socio den reino” y tur otro clase di camisa di óncebar KKKolonial como PRETEXTO pa NO BIRA INDEPENDIENTE.
E bachi so ta cambia. E naturalesa KKKolonial raSSista maKKKamba ta queda mescos. NATURALESA di e KKKolonisadó NO ta cambia. Su meta eterno tá DOMINÁ, OCUPÁ, EXPLOTÁ. E MaKKKamba KKKolonial RaSSista di cuátershen aña pasá y di e último cuátershen áñanan, TA E MESÚN BESTIA.
Pa parafraseá Che Guevara: Tá naturalesa di KKKolonialismo maKKKamba, bestialisá hende. Bestia tábata e KKKolonisadó maKKKamba antes y bestia tá e maKKKamba qu awendía tá ocupando y explotando nos cas.
Colonialismo
y particularmente KKKolonialismo maKKKamba tá deshumanisante. KKKolonialismo
maKKKamba tá un parásito qu sémper méster di un huesped, nós, pa por sobrebibí.
O un tumor maligno, un cancer, pa usa otro ehèmpel, qu méster di un curpa, nós,
pa por crece.
Den
su Discurso de Angostura, Simón Bolívar a bisa qu "la esclavitud es la
hija de las tinieblas". Sclabitud tá yu di scuridad, o Fièrnu pa tá mas
exacto. Por lo tanto diabólico y maligno.
Y asina continuamente KKKolonialismo maKKKamba ta extraé, ta chupa saca lo mihó for di nós. Pensa solamente riba e treshen pa cuátershen studiántenan, nos yunan, qu anualmente ta queda deportá pa MaKKambalandia. Un gran parti no ta bolbe, no por bolbe.
LIBERTADOR SIMÓN BOLÍVAR den su Discurso de Angostura a menshoná dos cos qu ta stroba un pueblo bira independiente.
Bolívar:
"Por el engaño se nos ha dominado más que por la fueza."
"Un pueblo ignorante es instrumento ciego de su propia destrucción"
E último frase ta llama atenshón pasobra “ciegu” quièr men qu un pueblo ignorante ni siquiera tá consciente di su degenerashón y destrucshón.
"¡Que los grandes proyectos deben prepararse en calma!", Bolívar ta sclama dilanti di Sociedad Patriótica. "300 años de calma, ¿no bastan?", Bolívar ta puntra.
400 aña di KKKolonialismo maKKKamba, di crimen tras crimen tá pasando asina. Compatriota, cuantu mas?!
"Esas dudas son tristes efectos de las antiguas cadenas.", Bolivar ta sigui.
Sclabitud mental, esey tá loque e prócer y mártir sürnam Anton de Kom tábata quièr men cu "Wij slaven van Suriname". No e catibu qu a logra su libertad na 1863, sino esún na 2012 qu AÍNDA tin miedu pa libertad y independencia.
Sacudí ignoransha for di bo curpa. Sea consciente di bo historia. Bo historia, no esún contá pa maKKKamba.
Finalmente, un pregunta qu ya m'a llega di haci den un reflecshón anterior:
Considerando maKKKamba su "blachi di bida" criminal, ya pa cuátershen aña: bó no ta sinti, masque tá un crenchi di bergüensa di tá "asocia" cu un pueblo criminal y delincuente?
"Vacilar es perdernos.", Bolívar a bisa.
Y asina continuamente KKKolonialismo maKKKamba ta extraé, ta chupa saca lo mihó for di nós. Pensa solamente riba e treshen pa cuátershen studiántenan, nos yunan, qu anualmente ta queda deportá pa MaKKambalandia. Un gran parti no ta bolbe, no por bolbe.
LIBERTADOR SIMÓN BOLÍVAR den su Discurso de Angostura a menshoná dos cos qu ta stroba un pueblo bira independiente.
Bolívar:
"Por el engaño se nos ha dominado más que por la fueza."
"Un pueblo ignorante es instrumento ciego de su propia destrucción"
E último frase ta llama atenshón pasobra “ciegu” quièr men qu un pueblo ignorante ni siquiera tá consciente di su degenerashón y destrucshón.
"¡Que los grandes proyectos deben prepararse en calma!", Bolívar ta sclama dilanti di Sociedad Patriótica. "300 años de calma, ¿no bastan?", Bolívar ta puntra.
400 aña di KKKolonialismo maKKKamba, di crimen tras crimen tá pasando asina. Compatriota, cuantu mas?!
"Esas dudas son tristes efectos de las antiguas cadenas.", Bolivar ta sigui.
Sclabitud mental, esey tá loque e prócer y mártir sürnam Anton de Kom tábata quièr men cu "Wij slaven van Suriname". No e catibu qu a logra su libertad na 1863, sino esún na 2012 qu AÍNDA tin miedu pa libertad y independencia.
Sacudí ignoransha for di bo curpa. Sea consciente di bo historia. Bo historia, no esún contá pa maKKKamba.
Finalmente, un pregunta qu ya m'a llega di haci den un reflecshón anterior:
Considerando maKKKamba su "blachi di bida" criminal, ya pa cuátershen aña: bó no ta sinti, masque tá un crenchi di bergüensa di tá "asocia" cu un pueblo criminal y delincuente?
"Vacilar es perdernos.", Bolívar a bisa.
Mi
quièr concluí, den espíritu di e tributo aquí na prócer y Libertador Simón
Bolívar cu palábranan final for di su Mensaje al Congreso Constituyente de la
República de Colombia; 20 di yanüari 1830. Otro mensahe cu un vishón universal.
¡Conciudadanos!
Me ruborizo al decirlo: la independencia es el único bien que hemos adquirido a
costa de los demás. Pero ella nos abre la puerta para reconquistarlos bajo
vuestros soberanos auspicios, con todo el esplendor de la gloria y de la
libertad.
Sí, asina mes. Independencia TÁ e porta di oro qu nós tin qu pasa p’e pa por logra tur otro cos.
Sí, asina mes. Independencia TÁ e porta di oro qu nós tin qu pasa p’e pa por logra tur otro cos.
P’esey:
INDEPENDENCIA AWÓ, NO AWORÓ!!!!!
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