Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

9/14/2007

Pa e Princesa Inalcansábel

Nunca mas huntu nos lo tá:
Curpa mundu a primi entre nos.
Tin be huntu na bentana pará,
Otro strella den otro tempu nos a mira.

Bo país asina leu di mi tá alehá:
Di lus te’e mas lehano scuridad — qu ami
Cu ala di deseo bulando sin sosiegu,
Cu mi lamento di morto abo lo m’a cumindá.

Ma si tá bèrdad qu sóñonan intenso
Ta hiba e deseo mas fuerte te ne strella
Mas alehá, lo mi bin, si lo mi bin
Lo mi bin cerca bo , tur anochi.

J.J. Slauerhoff


© 2007 Papiamentu Bibu

No hay comentarios: