Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

10/13/2007

Coplas

Bo wówonan tá blau y profundo
manera ola di lamán ganchu,
tin be lento, na pas, tin be salbahe
y di pashón nublá, manera un orcán.

*

M’a bai fuente y m’a bebe.
Mi sed ni su profundidad menos n' bira:
e lágrimanan qu m’a basha
na abundancia a cai den je.

*

Leu, leu fo’i bó, mi bida,
curpa bentá mí ta blo suspirá.
¿Je suspíronan aquí un día
masque tá sunchi Dios lo traha?

*

Mas leu mí hui fo’i bó
mas den bo gara mí ta cai.
Bo imagen ta persiguimi tira
sombra dilanti mi pensamentu.

*

Pena y falta di pena
ta mesún gran tristesa;
awe e tábata grandi pasó m’a mirabu
y grandi e tábata ayera, ora mi n’ mirabu.

*

Poco-poco mí ta muri sin sa paquico,
pa un enfermedad qu mí n’ conocé;
Ora m’a quere qu lo mí por cura
mí ta sinti qu curpa ta sinti pió.

*

Bo wówonan a pone mashá chabalitu
na Castilla pèrdè cabes bira loco.
P’esey no sinti orgullo, tá carné:
gritamentu sí mashá, y lana mashá poco.


*

Manera un bagabundo mí ta studia
e arte di conquistá hende muhé;
mas qu un a dunami mas qu boca so,
sin nunca te aínda logra casa cu mí.

*

Ay no balia, para quetu antó,
pues lagami admirabu;
tá mi deláster deseo,
isolabu fo’i mundu pa mí so.


J.J. Slauerhoff



© 2007 Papiamentu Bibu

No hay comentarios: