Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

12/20/2007

Trabounan y Anóchinan (Alejandra Pizarnik)

Na bo aniversario

Ricibí e cara di mí aquí, muda, mendigo.
Ricibí e amor aquí qu mí ta pidibu.
Ricibí loque tin den mí qu tá abo.



Destrucshonan

… en besos, no razones
Quevedo

Je combate cu palabra scondemi
y paga e furor di mi curpa elemental.



Amántenan


un flor
no leu fo’i anochi
mi curpa muda
ta abri
n’e delicado urgencia di serena



Quen ta duna lus


Ora bó mirami
mi wówonan ta llabi,
muralla tin secreto,
mi temor palabra, poema.
Abo so ta haci di mi memoria
un biahera fasciná,
un candela incesante.


Alejandra Pizarnik


© 2007 Papiamentu Bibu

No hay comentarios: