Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

6/27/2007

Cante Hondo

Mi ta'ta meditá ensimismá, ilando
ilu di fastidio y tristesa,
ora a llega na mi oido,
pa bentana di mi camber, abrí

den un cayente anochi di verano
e lamento di un cuplèt llen'i soño
quibrá pa trémulo scur
je muzik mágico di mi tera.


Y tábata Amor, mané un candela còrá...
—Un man nèrvioso riba cuèrdè vibrante
tábata pone un largu suspiro di oro,
qu ta'ta troca curpa den partidó di strella.


... Y tábata Lamuèrtè, cuchú na scouru,
Cu paso largu, airá y esquelético,
—Mané ten mi ta'ta mucha mi ta'ta soñé.


Y riba guitara, resonante y trémulo,
E man brutu, gòlpiando, ta'ta fingi
e sosegamentu di un cah'i morto riba tera.

Y ta'ta un lamento solitario qu ta'ta
bari stòf y lanta shinishi.


Antonio Machado

© 2007 Papiamentu Bibu

No hay comentarios: