Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

2/11/2011

Curva - un poema di Federico García Lorca

Un promé borador:

Curva


Cu un leli den man
mi ta bai lagabu.
¡Amor di mi anochi!
Y biuda di mi stre’i nòrt
mí ta hañabu.

Domadó di barbulètè
sòmber,
mí ta sigui riba mi caminda.
Al cabo di mil aña
lo bó mirami.
¡Amor di mi anochi!
Den e anchi blou,
domadó di strella
sòmber,
lo mí sigui mi caminda.
Te qu universo
ta pas den mi curasón.

Federico García Lorca
© 2011 Papiamentu Bibu




E bitácora aquí tá abrí pa reacshón. Tur reacshón tá someté na moderashón y solamente lo sali publicá si e «bitacorístanan» ta haña qu ta trata di un reacshón constructivo (no necesariamente mester tá di acuerdo cu nós).

No hay comentarios: