Un revista-laboratorio dedicá na poesía, proza, ciencia, arte, música, historia, política na papiamentu
El amor, madre, a la patria
No es el amor ridículo a la tierra
Ni a la hierba que pisan nuestras plantas.
Es el odio invencible a quien la oprime.
Es el rencor eterno a quien la ataca.

Jose Martí

9/22/2009

Algún Aforismo di Antonio Porchia

Mi bida lo mí n´quer
a cambia pa ningún otro bida,
pasó mi bida… tá mi
bida.

«Bon» y «malu» tá
palabra di mucha, mas qu
palabra di hende grandi.

Rectitud, caminda
ta apliqu’é, ta troce.

Lo bon ta poseé infinidad di
autor, lo malu, en cambio,
casi n´tin autor.

Mi distancia tábata breve: el a
compañami te aqui.

Mí ta quere den Dios, no p’e,
tampoco pa mí. Mi ta quere den
Dios pa esnán qu ta quere
den Dios.

Y si mí tá e necesidadnan
di loque mí tá; loque mí
tá ¿quen e tá?

Tá tá obligá curpa pa tá.
Y obligá curpa pa tá tá
obligá curpa pa tá.
E no tá tá.

© 2009 Papiamentu Bibu


E bitácora aquí tá abrí pa reacshón. Tur reacshón tá someté na moderashón y solamente lo sali publicá si e «bitacorístanan» ta haña qu ta trata di un reacshón constructivo (no necesariamente mester tá di acuerdo cu nós).

No hay comentarios: